23 okt. 2012

Garnier Miracle Skin Perfector BB cream Light





















Ik had nog een sample liggen van de Garnier BB cream en dan de 'eerste versie'. Ik was toch wel erg benieuwd hoe en of die zijn werk deed.
Ik heb de kleur light, maar ik ben heb niet een super lichte huid dus ik ben benieuwd of dit wel de goede kleur is.




















Dit is de substantie, vrij dik (en veel te veel op mijn hand). De kleur ziet er nog best goed uit. Ik ben benieuwd...




















Links zie je mijn gezicht helemaal clean en rechts zie je mijn gezicht met een laagje BB cream.

De dekking vind ik prima voor een BB cream. Zoals je ziet is de BB cream helemaal niet zo licht, maar precies de goede kleur. Wel zie je alsnog mijn rode wangetjes. Hij verzorgt goed, en laat je gezicht er gezond uitzien. Ik hoorde er verschillende slechte verhalen over, maar eigenlijk vind ik het reuze meevallen!

Ik had zeker nog 2/3 over, dat heb ik in zilverfolie gedaan en dichtgevouwen. Ik ben benieuwd of dit goed werkt, want terug doen in de sample verpakking lukte niet meer.

Gebruiken jullie een BB cream, zo ja, van welk merk?

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Ziet er goed uit! Bij mij dekte hij helaas niet goed genoeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vond hem ook totaal niet fijn. Jammer..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas. Ik vind hem prima als tester, maar zal hem niet nieuw gaan kopen.

      Verwijderen