19 nov. 2012

Top tien (gratis android) apps #2



Een vorige keer heb ik een top tien apps gedaan en dit is deel 2. Benieuwd naar wat nog meer mijn favoriete apps zijn? Lees dan verder.


1. RTL XL - handig om soms programma's terug te kijken. Helaas loopt deze app wel vaak vast, maar ik heb hem toch in deze lijst toe gevoegd. Don't ask me why...

2. Battery Indicator - super handig om te zien voor hoeveel procent je mobiel nog opgeladen is. Zelf kan ik het nooit goed inschatten aan het groene stukje. Hij was altijd op de verkeerde momenten leeg. Nu al een stuk minder!

3. Facebook - Hoe kan ik deze nou vergeten?! Ik hoop/denk dat hier geen uitleg bij nodig is? ;)

4. Radio 538 - naast skyradio is dit mijn favoriete radio op mijn mobiel. Gewoon, voor tijdens het huiswerk, artikelen schrijven, mijn stash uitzoeken enz. Ik heb hem vaak aan staan...

5. You Tube - tsja, filmpjes kijken als je in bed ligt of even niets te doen hebt. Wat moet ik nog meer zeggen?

6. NOS - altijd en overal het (laatste) nieuws bij je hebben. Ik vind het best wel handig, maar kijk er echt niet elke dag op ;)


















7. Pou - een spel waarbij je dit beestje, pou, moet verzorgen. Eten geven, schoonmaken, spelen en slapen. Ook kun je spelletjes spelen met pou. Dit is echt mijn favoriete game right now!

8. Gold Miner Free - een verslavend spelletje die ik vroeger altijd op de computer speelde. Probeer zo veel mogelijk geldzakken of diamanten op te graven.

9. Ruzzle - je hebt hier een speelveld met allemaal letters waar je zo veel mogelijk woorden van moet proberen te maken. Je speelt tegen een tegenstander en drie potjes. Wie de meeste woorden haalt (met de meeste punten) wint!

10. Agenda - super handig. Zelf gebruik ik het voor artikelen inplannen of als ik afspraken of andere belangrijke dingen heb.

Dit was het tweede lijstje *klik hier* om het eerste lijstje te zien van mijn favoriete apps. Ruzzle en pou heb ik door jullie ontdekt. Ik speel ze beide elke dag!

Wat zijn jouw favoriete apps? Laat het weten in de comments!

Liefs,

1 opmerking: