28 dec. 2012

Mijn 5 goede voornemens voor 2013

Nu Kerst achter de rug is en het eten weer een beetje gezakt is, komt Oud & Nieuw eraan. 2013 staat voor de deur en het leek mij leuk om mijn goede voornemens voor 2013 met jullie te delen. Eigenlijk bedenk ik nooit goede voornemens, maar nu ik mijn blog heb kan ik er wel een aantal bedenken.

Allereerst wil ik natuurlijk door blijven gaan met mijn blog. Ik vind het leuk om te doen en leer er ook veel van. Ik wil weer elke dag een artikel gaan plaatsen, in plaats van ongeveer om de dag.
Ik wil proberen om meer vooruit te gaan schrijven en nu het vakantie is (ook al blijft er niet veel van over door kerst en oud en nieuw) gaat dit een stuk beter. Als ik weer wat vooruit heb geschreven geeft me dit echt weer power om door te gaan. Ik wil ook meer afwisseling gaan brengen tussen beauty en lifestyle, omdat ik merk dat ik toch veel over beauty schrijf. Meer looks, filmpjes en DIY probeer ik ook te bedenken.

Natuurlijk ook iets over gezondheid. Niet afvallen of meer sporten, maar meer (water) drinken en fruit eten. Ik doe dit echt veel te weinig. Ik eet eerder 2 stuks fruit per week dan per dag... Iets eerder gaan slapen is ook niet slecht.

Ik ga proberen nog iets meer en beter met school bezig te zijn. Vaak duik ik achter de computer en ga wat blogs langs of kijk filmpjes en heb ik echt geen zin meer voor school. Ik moet school op nr.1 zetten, maar natuurlijk ook genoeg tijd over houden voor LBS.

Ik wil ook gaan proberen om mijn kwasten vaker schoon te gaan maken. Vieze kwasten zijn niet fijn om mee te werken en ook niet hygiƫnisch. Het liefst gewoon elke week of misschien een keer in de 2 weken, maar eigenlijk niet minder.

Even iets persoonlijker. Ik wil mezelf beter leren accepteren. Meer van mijzelf houden en vertrouwen en mezelf meer complimentjes geven...

Dit waren mijn goede voornemens voor 2013. Hebben jullie ook goede voornemens? Of doe je daar niet aan?

Liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen