10 dec. 2012

Wishlist #1

Ik wil twee keer per maand een wishlist maken, met producten die ik wil kopen. Als ik de producten heb gekocht laat ik dat in dit artikel zien (die dus twee keer per maand verschijnt). In dit artikel konden jullie mijn eerste wishlist zien. Vandaag wil ik jullie laten zien wat ik er van gekocht heb en mijn nieuwe wishlist.
Dit is de 'oude' wishlist.



































Ik wil ze allemaal even kort langs gaan.
1. Deze wilde ik als highlighter kopen, uiteindelijk toch niet gedaan. Misschien later.
2. De essence gel eyeliner heb ik niet gekocht omdat ik een eyeliner tegen kwam (op beautyslab en die ook in de nieuwe wishlist staat) die mij nog mooier en handiger leek.
3. Heb ik ook al niet gekocht, omdat ik de pigmentatie mij erg tegenviel.
4. Ook al niet gekocht (gaat lekker zo) ik heb er wel een poosje mee in mijn handen gestaan, maar bronzer vind ik een product die ik nog niet echt nodig vind hebben en dan waarschijnlijk toch bijna niet ga gebruiken.
5. Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar deze lipstick kon ik ook gewoon niet vinden in mijn Kruidvat, hij was waarschijnlijk uitverkocht.
6. YES YES deze heb ik wél gekocht! Eindelijk! Als jullie hier een review van willen zien, hoor ik het graag! €3,89
7. Ook gekocht! Een blending brush. Bijna niet omdat ik hem niet kon vinden, maar hij lag onder allemaal andere oogschaduwkwasten. Ik ben erg blij dat ik hem gevonden heb! €2,60

Twee van de zeven producten is wel wat mager, ik twijfelde bij sommige producten of ze hadden ze niet meer. Ik heb wel weer een nieuwe wishlist gemaakt die je hieronder kunt zien.



































Ik zie nu dat ik deze wishlist iets te haastig heb gemaakt. De eyeliner kost geen €9,99 maar €10,16 (helaas ;)) en de Catrice Prime and Fine translucent powder kost €5,50. Dit ben ik er vergeten bij te zetten.

Ook heb ik nu i.p.v zeven producten, vijf producten gedaan. Ik hoor het graag als jullie ergens een review van willen zien.

Liefs,





Dit vind je denk ik ook leuk:
Beautysets.com + wishlist

3 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist! Ik zoek nog een mooie blush :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik ben wel erg benieuwd naar die witte nagellak van de Hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke wishlist! De Catrice Prime and Fine powder wil ik ook nog kopen (:

    BeantwoordenVerwijderen