2 jan. 2013

Essence 143 I'm the boss! en 120 cookie love

Van nagellakjes heb je er nooit genoeg. Ik in ieder geval niet. Vandaag wil ik jullie twee lakjes laten zien van essence.



143 i'm the boss! | 120 cookie love
 
 
Wat me gelijk opvalt is dat essence de kwastjes breder heeft gemaakt. Dit lakt echt stukken beter dan die smalle kwastjes. Good job!
 
Als eerste 143 i'm the boss! Een grijs lakje met kleine stukjes zilver erin.
 
 
Één laagje 143 i'm the boss! Zoals je kunt zien dekt hij nog niet goed, maar meestal pas met 2 laagjes dekt nagellak mooi. Dus gooien we er maar nog een laagje op!
 
Ah, da's een stuk beter! Met twee laagjes dekt ie dus prima en ik vind hem er best mooi uitzien. De zilveren stukjes maken het lakje wat specialer.
 
Een close up'je
 

Dan 120 cookie love. Een bronzig lakje met gouden shimmer.


Ook cookie love dekt met één laagje nog niet goed, dus breng ik er nog een laagje over heen.


Met twee laagjes dekt ook cookie love prima.


Close up'je van cookie love
 

Zelf vind ik 143 I'm the boss! toch een iets mooier kleurtje. Soms lijkt 120 cookie love een beetje een poep kleurtje :)

Het leuke aan de essence nagellak potjes vind ik dat de dop dezelfde kleur als de nagellak heeft. Best handig aan de ene kant, maar het oogt ook snel goedkoop. Er zit 8 ml in en kost €1,69.

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Ik hou ook echt van die nieuwe brede kwastjes! I'm the boss is een mooi kleurtje, cookie love is een beetje flets. ps, je nagels zijn prachtig! xx Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik lak die cookie love altijd over een zwarte lak heen, dan is het een stuk mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed idee! Dan ga ik dat maar eens proberen.

      Verwijderen