29 jan. 2013

Mijn gadgets voor lifebeautystyle.blogspot.com

Wat gebruik ik nou eigenlijk allemaal om lifebeautystyle te maken zoals het nu is? Daar was ik zelf wel benieuwd naar, en misschien jullie ook wel. Ik laat alle dingen zien die ik voor de site gebruik, dus ook de programma's.




Allereerst gebruik ik mijn mobiel voor een aantal dingen.


Het is een Samsung galaxy mini 2. Die al redelijk aan het beschadigen is, maar ik heb nog steeds geen hoesje...


Voor de Instadiary, het artikel waarin ik foto's laat zien van wat ik de afgelopen tijd heb mee gemaakt, gebruik ik de camera van mijn mobiel.


Ik gebruik ook graag de ColorNote app. Hierin kun je allemaal notities maken en er zit ook een agenda bij. Ik gebruik deze app vooral op mijn ideeën voor LBS op te schrijven.


Ook heb ik Blogger als app op mijn mobiel, ik moet zeggen dat ik hem bijna niet gebruik. Artikelen schrijf ik het liefst gewoon op de computer. Soms ik het nog wel eens handig, soms.


Natuurlijk kan mijn camera niet ontbreken, dit is het ding waar ik alle foto's mee maak. Voorheen gebruikte ik er een met 7 megapixels (schaam) en nu één met 16 megapixels en 10x optische zoom, wat natuurlijk een grote verbetering is. Filmpjes maak ik er ook mee.

Ik gebruik natuurlijk ook een computer, deze gebruiken we thuis gewoon allemaal. Ook al lijkt mij het wel ideaal om er zelf één te hebben. We hebben ook een laptop, maar ik zit het liefst gewoon achter de computer.







Voor mijn blog gebruik ik Blogger en hierin schrijf ik dus ook de artikelen.


Inmiddels heb ik al 216 artikelen gemaakt en gepubliceerd. Er staan er twee in de planning, wat ik zelf veel te weinig vind. Ik moet gewoon meer voor uit schrijven! Ik heb er 14 als concept staan.




Voor het bewerken van de foto's gebruik ik PicMonkey. Je kunt er ook collage's mee maken, wat ik ook regelmatig gebruik. Valentijn komt er aan, en PicMonkey is al helemaal in de stemming!




Sinds een aantal weken ben ik ook bezig met filmpjes maken. Die moeten natuurlijk ook bewerkt worden. Hiervoor gebruik ik gewoon Windows Live Movie Maker. Tot nu toe vind ik hem fijn werken, en kun je er ook best veel mee.



Als ik de filmpjes heb bewerkt plaats ik ze op YouTube. Tja, wat moet ik hier nog meer over zeggen? Ik zou zeggen abonneer op mijn kanaal, zodat je de filmpjes als één van de eerste bekijkt en er geen één mist!

Natuurlijk gebruik ik ook mijn mail (gmail). Als er een reactie wordt geplaatst krijg ik daar ook een mailtje van. Ik lees dus alle reacties, wat ik erg leuk vind.

Ik heb het idee dat dit al mijn gadgets wel waren. Ik zou niet weten welke er mist. Alles wat ik gebruik ben ik tevreden mee. Ik ben erg benieuwd welke gadgets jij gebruikt, als je tenminste een blog hebt.

Liefs,

5 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je opzich niet een hele stomme blog hebt maar ik heb wel wat verbeterpuntjes:
    - mooiere foto's (die je nu hebt zij vaak onscherp en de belichting is afswuwelijk)
    - originelere artikelen (je hebt vaak artikelen met tips, die gewoon nergens op slaan..., en niet origineel zijn)
    - geen make-up looks (want daar hebben we wel genoeg van)(plus, dei van jou zijn te simpel...kom eeens met wat niews :)

    Ik bedoel het niet slecht maar vat het goed op en doe er AUB iets mee...Want nu is je blog echt nog typisch eentje voor beginners

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @jolien

    Ben het inderdaad wel met je eens,
    omdat je door die camera meer megapixels hebt, zijn de foto's nog niet echt heel kwalitatief zegmaar,
    En die stukjes van nieuwe collecties zijn (volgensmij) ook gewoon van internet gehaald en niet zelf geschreven,
    De make-up looks vind ik best wel oke, maar inderdaad ze zijn wel simpel.

    No hard feelings, just sayin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb je een email adres waar mensen met vragen naartoe kunnen mailen? Liefs Romy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat Jolien zegt vind ik eigenlijk niet waar!
    Je maakt wel mooie foto's, en die make-up looks vind ik wel leuk, die tips en zo zijn ook goed voor andere mensen die er nog niet zo veel over kennen!
    Je hebt wel boeiende artikelen!
    Alleen een dingetje, ik zou er wel wat meer tekst bij zetten!

    BeantwoordenVerwijderen