1 feb. 2013

Action blushes, oogpotloodjes en lipgloss


Vandaag een review met producten van de Action. Ja, action verkoopt ook cosmetica (en voor een klein prijsje). Twee blushes, oogpotloodjes en een lipgloss zijn deze keer aan de beurt. Overmogen review ik de mascara, lipbalm.
Max Blush in 032 Rosewood en 034 Rose €0,99 per stuk



Ik heb er twee meegenomen, de linker heeft een peachy kleurtje en de rechter is wat zachter, roze.



In het doosje zit een spiegeltje wat erg handig is en een puff, wat minder handig is. Of in ieder geval minder goed werkt.


Het lukte niet heel erg goed om de kleuren op de foto te zetten, maar links zie je 032 Rosewood en rechts 034 Rose .

Ze zijn goed gepigmenteerd, en 34 Rose, bevat veel gouden shimmers. Erg mooi, maar als je echt van een blush zonder shimmers houd, die dus iets natuurlijker is, dan raad is hem af. Zelf gebruik ik ze allebei graag.

Max 3 eyepencils €0,72



Ze zijn heel erg goedkoop, maar zien er goed uit. Op elk potloodje zit een dopje op, wat de punt beschermd en er zit een dopje met een slijper bij. Aan de achterkant van het potloodje zit een smudger.


Black, brown en light brown
 
Hier zie je de kleurtjes naast elkaar. Ze zijn lekker romig en er komt aardig wat pigment vanaf. Helemaal zo gek nog niet!


Hier heb ik de lijntjes vervaagt met de smudger die aan de achterkant zit. De lijntjes kun je hier goed mee vervagen zodat je geen harde lijn meer hebt. Ze vervagen wel, maar zijn nog lang niet weg.

Max Ultra Shiny Lipgloss €1,69



Mooi verpakt, zodat je zeker weet dat 'ie nog niet gebruikt is. Wel zo fijn.


Hier zie je dat er lekker veel shimmers inzitten.


Als je de lipgloss opendraait, zit er een lampje in de dop. Erg handig, zodat je altijd je lipgloss met licht aan kunt brengen. Ook zit er een spiefeltje aan de zijkant van de huls, ook altijd handig.


Swatch swatch! Boven heb ik niets op mijn lippen en onder heb ik de lipgloss aangebracht. Hij geeft een mooie glans, en de shimmers kun je ook goed terug zien. Helaas niet zo veel kleur, maar hij is ook lichtroze dus dit had ik wel een beetje verwacht. Het plakken valt erg mee, maar blijft daarom ook niet super lang zitten.

Overmogen komt er een review van de mascara en een lippenbalsum. Ook heb ik een look gemaakt met de producten, die er dan ook bij komt.

Liefs,


6 opmerkingen: