3 feb. 2013

Action mascara en gloss wonder balm + look

Eergisteren kon je de review lezen van de Action blushes, oogpotloodjes en lipgloss. Vandaag zijn de mascara en lippenbalsum aan de beurt. Ook heb ik een look gemaakt met alle producten. Kijk snel verder!
Max double lash effect mascara €0,99


Wat ik fijn vind aan de make-up van de Action is dat het goed verpakt is. Zo weet je zeker dat het niet gebruikt is.




De ingrediënten en nog wat andere informatie. De mascara bevat 12 ml product en is 3 maanden houdbaar, wat niet zo heel lang is. Dus ik ben benieuwd hoe lang ik hem kan gebruiken, aangezien ik graag afwissel met mascara.


Ik ben erg benieuwd of dit borsteltje fijn werkt. Hij heeft namelijk geen haren, maar is rubber-achtig.


Links draag ik geen mascara en rechts wel. De mascara maakt mijn wimper zwart en iets langer. Maar van het double lash effect merk ik niet zo veel. Ik vind het een prima mascara. Hij maakt geen spinnenpoten, en het borsteltje vind ik zelf erg fijn werken.

Nivea Gloss wonder balm €1,29

De Action verkoopt ook wat Nivea producten, waaronder deze Gloss Wonder Balm.


De Gloss Wonder Balm bevat argan olie, mango butter en cacao butter. Ook zit er SPF 15 in. Zo. Dat klinkt goed!

Zelf houd ik niet zo heel erg van deze applicator, maar ik vind het niet heel erg.



Boven draag ik niets op mijn lippen en onder de lippenbalm. Hij geeft wat kleur aan mijn lippen, en voedt ze. Ik vind hem erg fijn, omdat het een soort twee in één is. Een lippenbalsum en een lipgloss. Tja, daarom ook Gloss wonder Balm.

De look:


Boven mijn oog gebruikte ik het zwarte oogpotlood onder mijn oog de twee bruine. De mascara heb ik gebruikt. Op mijn wangetjes bracht ik lichtjes 034 Rose aan en op mijn lippen draag ik de gloss wonder balm + de lipgloss. Ik heb dus alle producten gebruikt. Alleen 032 Rosewood niet. Sorry voor de niet zo mooie foto. Mijn haar wilde niet, het zit heel lijzig. Misschien weer eens naar de kapper...

Nog eens alle producten die ik heb gebruikt:


Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Ik vind de look niet spectacular ofzo.. maar wel leuk artikel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De look is meer bedoelt om de producten te laten zien en niet echt als inspiratie, vandaar. :)

      Verwijderen
  2. Ik vind de look wel heel mooi! Jij hebt echt een mooie huid!Oja, kun je de Rimmel BB cream reviewen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de look heel mooi, zo'n natural look. Meer make-up heb je ook niet nodig, want je bent al een natural beauty van jezelf ;)

    BeantwoordenVerwijderen