4 feb. 2013

Kom je ook naar de Huishoudbeurs?

Als je er nog nooit van gehoord hebt, klinkt De Huishoudbeurs misschien een beetje saai. Maar dat is het niet! Beautygloss had een aantal dagen terug een actie dat je met twee persoon voor €19,00 naar De Huishoudbeurs kan. Ik heb mijn moeder overgehaald en de kaartjes bestelt.

De Huishoudbeurs is een evenement dat plaats vind in Amsterdam RAI. Je kunt er workshops volgen, profiteren van scherpe beursaanbiedingen en er komen artiesten. Een gezellig dagje uit dus! De Huishoudbeurs is van 16 t/m 24 februari.

Hier zie je de plattegrond van de beurs:


Er is dus niet alleen beauty & fashion, maar ook Food & Drinks, Festival Fantastique en Home Sweet Home.

Op de beurs kun je heel veel merken vinden. Ik heb even een kleine selectie gemaakt:
- Nivea
- Zenner
- Blokker
- De Tuinen
- Golden Rose
- ISO Beauty
- Lucardi
- MissEtam
- New Look Hair
- Pandora
- Weight Watchers

Je kunt een ticket kopen voor €14,50. Dit kun je online doen, maar je kunt de tickets ook bij Blokker, Primera of Scapino kopen.

Ik heb er onwijs veel zin in!

Liefs,

6 opmerkingen:

  1. Hoi Laura! Misschien heb je al gehoord over de Liebster Award, een soort tag die rondgaat onder bloggers (op mijn blog kan je alles lezen). Ik heb jou genomineerd en ik zou het dus heel leuk vinden als je mijn vragen zou beantwoorden :)Neem snel een kijkje en doe de tag! xx Katrien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb er nog niet over gehoord. Ik ga even kijken!

      Verwijderen
  2. Ik ga ook ! Op welke datum ga jij? Ik de 16de

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ik ga waarschijnlijk donderdag (21ste).

      Verwijderen