20 feb. 2013

Lush stapelreview

Een hele tijd geleden ben ik naar de Lush in Utrecht geweest, ik had daar natuurlijk wat gekocht. Alle producten gebruik ik nu een tijdje, en ik kan er nu mijn mening overgeven. Benieuwd wat ik van de Lemony Flutter vind? En het zeepje The Godmother, shampoo bar Jumping Juniper, zeepje Snowcake en douchejelly Whoosh? Lees dan zeker even verder!

Ik moet er gelijk bij zeggen dat deze foto's nog met de oude camera zijn gemaakt. Hier zijn de producten nog ongebruikt en toen ik mijn nieuwe camera kreeg, had ik alles al wel een keer gebruikt. En dat ziet er natuurlijk niet meer zo mooi uit :)

Lemony Flutter

Hier kan ik gelijk duidelijk over zijn. Geweldig spul! Het verzorgt super goed. De geur is soms wel wat sterk (citroen), maar als ik slaap merk ik er toch niets van. Ik probeer namelijk elke avond wat Lemony Flutter op mijn nagelriemen te smeren. De Lemony Flutter gaat niet echt snel op dus sinds twee weken gebruik ik de Lemony Flutter ook om mijn handen in te smeren. Het insmeren doe ik dus elke avond voordat ik naar bed ga, zodat het 's nachts lekker kan intrekken. Zo heb ik de volgende dag heerlijk zachte en verzorgde handjes. €10,65 / 45 gram

























The Godmother


The Godmother ruikt ook heerlijk. Dit is een sample die ik kreeg. Het heeft de geur van de limited edition Snow Fairy showergel! Na het douchen ruik je deze ook nog, maar niet zo heel erg sterk. Gewoon lekker zoet! Ik ben er blij mee! €4,75 / 100 gram

Jumping Juniper

Het lijkt een beetje op een macaron maar het is toch echt een shampoo bar. Called Jumping Juniper. Ik maak mijn haar nat en wrijf Jumping Juniper over mijn hoofd heen. Het schuimt goed en werkt eigenlijk best fijn. Deze shampoo bar is speciaal bedoelt voor de wat snellere vette haren, maar het droogt mijn hoofdhuid wel een beetje uit. Een haarmasker of conditioner is hierna wel een must bij mij. €9,10 / 55 gram


Snowcake

Waarom is dit limited edition? Dit is echt, samen met de Lemony Flutter, mijn favoriete Lush product. Het ruikt heerlijk zoet naar amandel. Helaas gaan na één wasbeurt de gouden glittertjes eraf. Toen ik me er voor het eerst mee gewassen had en ik kwam naar beneden zei mijn moeder gelijk van: 'Wat ruik je lekker!'. En inderdaad als je je met een Lush zeepje hebt gewassen, en dus vooral bij Snowcake, ruik je dit hierna nog! Ik vind het zoooo jammer dat deze niet meer te koop is!


Whoosh

Whoosh! Whaaa, wat een gek spul is dit! Dit is een sample die ik kreeg. Het is een douchejelly. Een doucheschuim in een jelly vorm dus. Whoosh ruikt heerlijk fris en is dus fijn om 's ochtends te gebruiken. Hier wordt ik gelijk fris en fruitig van! €6,05 / 100 gram

Ik vind de Lush echt een geweldig leuke winkel met leuk personeel. En natuurlijk met hele leuke en lekkere producten! Snowcake en Lemony Flutter zijn mijn favoriet!

Liefs,

1 opmerking:

  1. Ik heb nog nooit iets geprobeerd van Lush, maar na dit artikel denk ik dat ik daar eens dringend verandering in ga moeten brengen!

    BeantwoordenVerwijderen