26 mrt. 2013

Nail-art: Saran Wrap #1

Ik wil vaker nail-arts gaan maken, omdat ik het gewoon leuk vind om te doen! Vandaag laat ik jullie zien hoe je deze nail-art kunt maken. De spulletjes die je hiervoor nodig hebt heb je vast wel in huis.



Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt:
- vershoudfolie
- twee kleurtjes nagellak
- base- en topcoat

Zelf gebruikte ik twee vrolijke kleurtjes; 875 It's All I Can Blue van Catrice en 251 Bubblegum Pink van NYC.


Allereerst breng je een basecoat aan om je nagels te beschermen.


Breng dan je nagellak aan over al je nagels. Zelf bracht ik twee laagjes aan.


Neem nu de vershoudfolie en maak hier een propje van. Dep dit in de andere kleur nagellak (die ik op een ander stukje vershoudfolie heb gedaan) en stempel dit als het ware over je nagels heen.


Het lijkt een beetje alsof je het met een sponsje hebt gedaan, maar toch geeft het een ander effect. Maak nu de randjes schoon met nagellakremover en een wattenstaafje.




Als laatste breng je een topcoat aan om je nail-art zo lang mogelijk mooi te laten zitten. Helaas is de foto een beetje wazig. Eerst twijfelde ik een beetje of ik het nou echt leuk vind, maar de vrolijke kleurtjes maken het toch wel lente-proof. Zeker als het zonnetje komt en het lekker warm weer wordt ben ik blij!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als je het ook gaat maken, zou ik het leuk vinden als je er een foto van maakt. Als je nog een suggestie hebt voor een nail-art dan hoor ik dat graag!

Liefs,

4 opmerkingen:

  1. Leuk!! Misschien een keer een aztec print of iets met pastelkleurtjes? (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeh, wel gelijk lastig ;) En pasteltinten heb ik niet echt... Maar ik zet het allebei op mijn lijstje!

      Verwijderen
  2. Dat heb je echt leuk gedaan! :) Ja, iets met een Aztec print zou wel heel gaaf zijn.

    BeantwoordenVerwijderen