18 jun. 2013

Nail-art: Cracked Heart

Crackle lakjes zie je niet zo vaak meer, maar het is natuurlijk zonde als je ze niet meer gebruikt. Vandaag een nail-art mét een crackle lakje!

Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?


- Essence base- en topcoat
- MAX crackle coat (zwart)
- Essence my best nude friends and me (niet meer te koop)
- Schaar
- Plakband

Let's get started!


Lak je nagels met een nude kleurtje. Zelf gebruik ik een duolakje van Essence, maar deze is niet meer te koop. Maar je kunt natuurlijk elk nude lakje gebruiken die je wilt.


Als je nagellak goed gedroogd is, maak je hartjes in plakband. Vouw het plakbandje dubbel, knip een half hartje en vouw hem open. Plak hem nog even op je huid, zodat het meest plakkerige eraf is. Anders haal je straks je nagellak mee. Dan plak je ze op je nagels.


Dan krijg je dit!

Breng de crackle lak aan en laat dit goed drogen.

Dan breng je een topcoat aan. Hier zie je goed het verschil tussen wel en geen topcoat. Op mijn pink en ringvinger heb ik dus de topcoat aangebracht. Dit doe je natuurlijk op alle nagels.



En dan ben je klaar!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als je het ook gaat maken, zou ik het super leuk vinden als je er een foto van maakt en het naar mij stuurt via twitter (@lauralifebeauty), Instagram (@laurasteenks)/ Facebook. Als je nog een suggestie hebt voor een nail-art dan hoor ik dat ook graag!

Liefs,

9 opmerkingen: