20 jul. 2013

Korte update Video a day

Yes! Het is gelukt een week lang filmpjes te maken! Ik vond het heel leuk om te doen! Toen ik het aankondigingsfilmpje plaatste was ik nog niet helemaal zeker of het wel zou lukken. Filmpjes maken, bewerken en uploaden kost best veel tijd namelijk.

Op YouTube staat een afspeellijst waar alle Video a day filmpjes bij elkaar staan. Ik hoop dat jullie het ook leuk vonden om te zien en vanaf nu komt er gewoon elke dag weer een artikel online. Alleen op zaterdag komt er dan een filmpje, zoals gewoonlijk.

Ik wil Nadine (van beeyouteafull.nl) bedanken voor het verzinnen van de naam Video a day (lekker simpel maar wel leuk!)! ;)

Veel reageerden ook erg positief over de Picturediary in video vorm. Zal ik dit vaker doen? Niet of bijvoorbeeld 2 keer een filmpje en 2 keer een verslagje per maand óf gewoon altijd?! Laat het me weten!

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Ik vond het een leuk idee, een week lang elke dag video's maken. Dit mag je zeker vaker doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vond je filmpjes super leuk!!
    Zou je ook alsjeblieft de Draw My Life tag willen doen? xx

    BeantwoordenVerwijderen