2 jul. 2013

Nail-art: Glitter on the top!

Ik heb weer een lekker simpele nail-art voor jullie! Nu het zonnetje weer een beetje te voorschijn komt, komen glitters op je nagels nog mooier uit! ;)

Glitteeeer en glam! :p

Wat heb je nodig/wat heb ik gebruikt?


- Essence Top Sealer
- Miss Sporty 151
- Golden Rose Jolly Jewels 116

Let's get started!


Als eerste begin je natuurlijk met een base-coat. Alleen mijn base-coat is helemaal stroperig geworden en zo goed als op. Ik heb nog steeds geen nieuwe in huis gehaald, dus bracht ik maar mijn top coat als base coat aan. Werkt ook prima!


Daarna bracht ik een rood kleurtje aan omdat de basis van mijn glitterlak ook rood is. Ik gebruikte Miss Sporty nr. 151, een iets donkerrode kleur.


Dan pakken we de glitter erbij! Ik breng hem dus niet over mijn hele nagel aan, maar aan het begin (of eind ;) ) van mijn nagel (tot ongeveer 2/3).


Dan breng ik nog wat aan de puntjes van mijn nagels aan zodat de glitter wat meer overloopt van veel glitter naar uiteindelijk niets meer.

Als laatste breng ik de top coat aan, en ben je klaar!

Als je nog een suggestie hebt voor een nail-art dan hoor ik dat ook graag!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en als je het ook gaat maken, zou ik het super leuk vinden als je er een foto van maakt en het naar mij stuurt via bijvoorbeeld twitter (@lauralifebeauty), Instagram (@laurasteenks)/ Facebook.

Liefs,

24 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan! Mooie lakjes!
    x Angela / roseary.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie nail-art! En mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. .. je foto's? Like a boss! Wauw, helemaal hoe je de glitters wazig ziet, awesomeness. Schitterend hoe je het ook heb gelakt, heel perfect. :) Gorgeous combinatie ook. Wauw, it totally blew me away!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nailart en ook makkelijk na te maken. Ga ik zeker een keertje doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aaah! Super leuke nailart. Ga m'n nagels even wat langer laten groeien en dan ook deze maken, met een roze kleur I think. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan!
    Mooi lakje ook van Miss Sporty!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt zo'n 'favicon' in die adres balk zegmaar, maar duurde het bij jou ook zo lang voor die veranderde?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, toen ik hem veranderde, werd ie ook gelijk veranderd. Het duurde dus niet lang bij mij. ;) Bij jou wel? Misschien een ander plaatje kiezen of (nog verder) verkleinen.

      Verwijderen
  8. Mooi gedaan en mooie foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke nailart! Ik doe dit ook vaak op die manier :-) En wat heb jij mooie nagels!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! Je kan je nagels netjes lakken, zeg!

    Liefs, Celia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt! En ook bedankt voor je lieve reacties!

      Verwijderen