2 aug. 2013

Picturediary Juli #5

Het is alweer Augustus! De vakantie vliegt voorbij, ik heb nu nog een maand vrij en dan ga ik weer naar school. Maar laten we terugkijken wat ik de afgelopen week allemaal heb gedaan. Ik moet zeggen dat ik wat minder foto's heb gemaakt en ik heb geen idee hoe dat komt.

Vrijdag en Zaterdag



Vrijdag at ik mijn perfecte ontbijt: boterham met vlokken en De Sims erbij. Heerlijk! Zaterdag keek ik op buienradar en zag ik dat er een grote bui met onweer aankwam en inderdaad een paar minuten later regende en onweerde het. :(

Zondag

Ik sliep in mijn zus haar bed omdat er een mug op mijn kamer zat en mijn zus was toch op vakantie. Ik hou echt van meloen. Misschien iets té.

Maandag


Ik haalde weer nieuwe boeken bij de bibliotheek en ik at heel veel soorten fruit. Meloen, druiven, aardbeien, nectarine en banaan zitten erin.

Dinsdag

Dinsdag kwam deze nail-art online die je hier kunt zien. Ook hebben we rode lelies staan, ook wel eens leuk in plaats van altijd wit.

Woensdag

Het was weer tijd om krantjes te lopen, gelukkig was het lekker weer (dus niet te heet) en ik ben met ruim een uur klaar. Ook ging mijn moeder taart versieren (groene) en ik versierde de kleine (roze). Wat een werk! Gelukkig hadden we wel wat vormpjes.

Donderdag

Ik keek De Beste Singer-Songwriter Van Nederland terug. Ik heb het niet heel erg gevolgd, maar de finale wilde ik wel even zien. Ik sluit deze Picturediary af met een heel schattig plaatje.

Dit was mijn week weer. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien!

Hoe was jouw week? Nog iets bijzonders gedaan?

Liefs,

7 opmerkingen:

  1. Leuke fotos! Ik moet over 2 weken en 2 dagen alweer naar school toe :(

    X Emily

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah, maar dan had je waarschijnlijk al eerder vakantie dan ik. Geniet er nog even van! :)

      Verwijderen
  2. Wat een leuke foto's. Ps je hebt een super leuk blogje xxxxxx
    Grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke pictures! Ik vind je nagels nog steeds zo awesome he! Oh gurl, ik houd ook van meloen, maar dan watermeloen. :D

    BeantwoordenVerwijderen