6 feb. 2014

Nivea Set met Reinigingslotion, Reinigingsmousse en Masker

Je gezicht moet je natuurlijk elke dag goed reinigen en verzorgen en voor mijn verjaardag kreeg ik een handige box met drie Nivea producten erin. Een Oogmake-up Reinigingslotion, Verfrissende Reinigingsmousse en een Intensief Hydraterende Masker. Vandaag vertel ik er meer over!

Dit is de box waar de drie producten inzitten, handig om make-up en verzorgingsproducten in te doen om mee te nemen op vakantie!

Wat zit er in de box?
Intensief Hydraterende Masker geeft de normale huid een hydratatie boost na een lange dag en brengt het vochtgehalte van de huid weer in balans
Oogmake-up Reinigingslotion reinigt de gevoelige huid rond de ogen en verzorgt de wimpers
Aqua Effect Verfrissende Reinigingsmousse reinigt en hydrateert de huid diep en mild en zorgt voor een sensationele reinigingservaring
 
Intensief Hydraterend Masker

Intensief Hydraterend Masker verrijkt met Natuurlijke Aloe Vera, vitamine E en Hydra IQ:
♥ Geeft de huid een intensieve hydratatie boost en frisheid
♥ Ondersteund de vochtbalans van de huid

Het is nog vroeg! :p
Hier heb ik het masker opgesmeerd en na ongeveer een kwartiertje haalde ik hem er weer af. Mijn huid voelt heerlijk zacht, fris en gehydrateerd. Precies wat Nivea ook belooft!
 
Oogmake-up Reinigingslotion

Oogmake-up Reinigingslotion verrijkt met vitamine b5:
♥ Verwijdert in water oplosbare mascara
♥ Hydrateert en verzorgt de gevoelige huid rond de ogen
♥ Laat geen vettig laagje achter
 
Zelf heb ik nooit eerder een speciale make-up remover die voor je ogen bedoelt is gebruikt. De substantie is heel dun, net water. Hiervan breng ik wat aan op een wattenschijfje houd ik ongeveer 10 seconden op mijn oog en veeg zo heel makkelijk al mijn oogmake-up eraf. Het 'vuil' wordt allemaal goed opgenomen en dus niet over je gezicht verspreid, anders lijk je op een pandabeertje. ;)
 
De reiniger is zeker mild en laat geen vettig laagje achter. Wat ik merkte is dat hij waterproof mascara wel minder goed verwijdert, maar dat zegt Nivea ook (verwijdert in water oplosbare mascara).
 
Aqua Effect Verfrissende Reinigingsmousse
Aqua Effect Verfrissende Reinigingsmousse verrijkt met vitamine E en Hydra IQ:
♥ Reinigt de huid diep
♥ Hydrateert de huid en helpt de natuurlijke vochtbalans te behouden
♥ Zorgt voor een sensationele reinigingservaring dankzij haar zachte schuimformule en aangename geur
♥ De formule met vitamine E is mild voor de huid
 

Van deze reinigingsmousse heb je genoeg aan één pompje, je maakt je gezicht nat en brengt de mousse aan op je gezicht met ronddraaiende bewegingen. Zo reinig je de huid goed en daarna kun je het met water afspoelen of met een vochtig washandje eraf halen.
Bij mousse verwachtte ik de structuur van bijvoorbeeld een haarmousse, maar bij deze reiniger lijkt het meer schuim wat ook eigenlijk logischer is om mee te reinigen. ;) Mijn huid voelt echt heerlijk zacht, absoluut niet droog en goed schoon! Zoals het hoort!
 
Over alle drie de producten ben ik erg tevreden, ze doen hun werk goed! Alle beloftes die Nivea doet zijn waar en dat is natuurlijk wel zo fijn!
 
De Oogmake-up Reinigingslotion kost €3,19 voor 125 ml, de Aqua Effect Verfrissende Reinigingsmousse kost €6,85 voor 150 ml en het Intensief Hydraterende Masker kost €1,99 voor 2x7,5 ml.
 
Gebruiken jullie een oogmake-up remover en reinigen jullie je huid elke dag?
 
Liefs,
Laura
 
Je kunt mij ook vinden op Bloglovin' - Twitter - Instagram - YouTube - Pinterest
 

8 opmerkingen:

  1. Wat handig zo'n beautycase! :-) Ik vind Nivea zo'n fijn merk! Deze producten lijken me ook heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De oogmake-up reinigingslotion lijkt me erg fijn! Van de reinigingsmousse weet ik van mezelf dat mijn huid ervan gaat prikkelen en irriteren, maar ik heb dan ook een gevoelige huid :). Duidelijke review!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik douche dagelijks maar het is niet zo dat ik elke avond netjes mijn make-up verwijder (ik draag eigenlijk alleen mascara en wat dagcreme). Ik gebruik onder de douche een oogmake-up remover maar verder geen gezichtsproducten vanwege mijn gevoelige huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik heb behalve de oogreiniger alle twee die producten ook gebruikt. inderdaad erg fijn al vind ik die schuimende reiniger niet geweldig. duidelijk artikel!!! met echt hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt lekker, zo'n gehydrateerd gezicht:) Vooral in de winter!

    BeantwoordenVerwijderen